Creëer jij wel de juiste verwachtingen bij je (potentiële) klanten? Foute verwachtingen kunnen je klanten kosten. Hoe zorg je er voor dat jouw klanten de juiste verwachtingen heeft bij jouw... lees verder →
De beste geur die ik ooit heb geroken? De dampende pot spaghettisaus die mijn mama stond klaar te maken als ik weer met grote honger van school kwam. Of die... lees verder →
Retailers, en ondernemers in het algemeen, zijn altijd op zoek naar iets nieuws waar ze hun consument, en ook de concurrentie, mee kunnen verrassen. Een uitnodigend interieur waar iedereen zich... lees verder →
https://youtu.be/9vggMaEorqQ
Als je van plan bent je winkel een make-over te geven of een winkel te starten in 2015, hou dan rekening met deze trends. 1. Optimaliseren van de winkelformule Het... lees verder →
Ketens steken veel creativiteit in hun etalage door middel van visuals, belettering, etalagepoppen en verlichting. Maar hoe zit dat bij de kleine zelfstandige? Uitzonderingen zijn er zeker, maar veelal zien... lees verder →
Signage wordt gebruikt om de klant doorheen de winkel te leiden en om praktische verkoopsinformatie te verspreiden. Bovendien kan door het juiste gebruik van de huisstijl van de onderneming, signage... lees verder →
1. Toon het product Toon je product op de best mogelijke manier: deze moet de consument in de winkel lokken. Blokkeer de zichtlijnen niet door hogere armaturen te plaatsen voor... lees verder →
Winkelruimten beïnvloeden ons humeur op vele manieren. Ontdek hier hoe je je klant goed doet voelen, waardoor ze meer gaan uitgeven in uw winkel. 1. het butt-brush effect Als koopwaar... lees verder →
Pop-ups zijn tijdelijke winkels die voor korte tijd of op specifieke locaties wordt geopend. Een pop-up winkel biedt veel voordelen, zoals het betrekken van de consument bij jouw merk en... lees verder →