Retailers, en ondernemers in het algemeen, zijn altijd op zoek naar iets nieuws waar ze hun consument, en ook de concurrentie, mee kunnen verrassen. Een uitnodigend interieur waar iedereen zich... lees verder →
Wij hebben ge-wel-di-ge klanten, echt waar er zitten een paar top-exemplaren tussen! Dat zeg ik echt niet zomaar, maar Valentijn is nu gewoon een periode waar we allemaal graag tonen... lees verder →
Enkele visualisaties voor het interieurconcept van een restaurant...
De solden zijn in het land! Dat betekent dat we met zijn allen weer naar de winkels hollen om spullen te scoren tegen de laagste prijs en voor het grootste... lees verder →
Je wil verbouwen maar je hebt geen overzicht en raakt nu al in de stress over alles wat er bij komt kijken? Lees eerst deze 5 valkuilen die ik uit... lees verder →
Een logo is een visuele representatie van een bedrijf en een goed logo vertelt een duidelijk, uniek en onvergetelijk verhaal aan jouw potentiële klant. Een sterk logo kan een onderneming... lees verder →
Vorige week bespoken we het ‘waarom’ van het ontwikkelen van een visuele identiteit, deze week bekijken we de stappen van hoe we dit doen. Stap 1: Strategie bepalen Voordat er... lees verder →
Ketens steken veel creativiteit in hun etalage door middel van visuals, belettering, etalagepoppen en verlichting. Maar hoe zit dat bij de kleine zelfstandige? Uitzonderingen zijn er zeker, maar veelal zien... lees verder →